CLIENȚII NOȘTRI

Etapele de creare logo

Crearea unui logo trebuie să urmeze un proces pentru ca rezultatul să se potrivească segmentului și așteptărilor
1
BRIEF-UL
Completarea brief-ului ne va ajuta să ne dăm seama unde va fi folosit logo-ul, care este piața țintă căreia se adresează, ce culori și elemente sunt preferate, ce stil se dorește dar și caracteristici aparte incluse în logo.
2
CERCETAREA
După completarea briefului vom avea suficiente informații pentru a realiza cercetarea. La această etapă urmează cercetarea concurenței locale și internaționale precum și Analiza și logo companie.
3
SCHIȚE ȘI CONCEPTUALIZARE
Următorul pas al proiectului este dezvoltarea conceptului. Schițele preliminare au un rol important în proiectarea unui logo eficient. Acestea pot fi foarte ușor făcute pe hârtie cu creionul, sau proiectate cu ajutorul unui program de grafica vectorială. Dacă se sare peste această etapă, riscăm să compromitem rezultatul final. De fiecare dată aceasta este etapa la care petrecem cel mai mult timp spre deosebire de oricare altă etapă a procesului de creare logo.
4
FONTUL, DEZVOLTAREA CONCEPTULUI ȘI ALEGEREA CULORILOR
Odată dezvoltate ideile și conceptele de bază pe hârtie se trece la recrearea acestora pe calculator cu ajutorul unui program de grafică vectoriala.În Adobe Illustrator experimentăm și testăm diferite fonturi până ce îl găsim pe cel mai bun pentru logo-ul pe care îl creăm.
5
LIVRARE ȘI FEEDBACK
După ce au fost create diferite opțiuni cele mai bune variante vor fi prezentate spre analiză.
6
APROBARE
Odată ce ați aprobat una din variante, noi lucrăm la pregătirea fișierelor finale în format Ai, EPS,PSD, JPG, TIFF.

Etapele de creare brandbook

Brand bookul ar trebui să reflecte funcționalitatea companiei, aspectele psihologice importanții achiziției, să determine starea consumatorului și valorile spirituale pe care se bazează marca. Brandbook-ul este necesar pentru acele companii care se dedică totalmente lucrului ce-l fac și doresc să facă mai plăcută orice tangență cu produsul și brandul său.

Niciun brandbook nu se dezvoltă fără prezența stilului corporativ al companiei! Identitatea corporatistă este utilizată în fabricarea de suveniruri, în publicitate, trebuie să fie prezentată în cartea de marcă. În plus, cartea de brand în sine este realizată în stilul companiei.
1
BRIEFING
Clientul vorbește despre companie, evidențiază elementele necesare ale cărții.
2
COORDONAREA PLANULUI DE LUCRU
Definim ce, cât și când trebuie implementat.
3
SEMNAREA CONTRACTULUI
Este încheiat contract între ambele părți. Clientul primește contul pentru avans care se obligă să-l achite în termenii stabiliți în contract.
4
ANALIZĂ
Analizăm concurența locală, definim punctele slabe și cele forte
5
OBȚINEREA INFORMAȚIEI DE LA CLIENT
Clientul oferă toată informația de care dispune, echipa de design pregătește mai multe pagini pentru aprobarea direcției cu clientul.
6
ANALIZĂ
Analizăm schimbările discutate cu clientul și le implimentăm
7
PREZENTAREA
Prezentarea brand bookuli final. După prezentarea finală se se produc ultimile retușări
8
FINALIZAREA PROIECTULUI
Transmitem fișierele în format editabil
SOLICITĂ OFERTA:
Telefon: +373 68 922 922
E-mail: buro@leburo.md
Republica Moldova, Chisinau str.Alexei Mateevici, 47
Telefon
Serviciu
SOLICITĂ OFERTA
Servicii
Revenim cu un sunet în cel mai scurt timp
Made on
Tilda