SERVICII

CUM NOI LUCRĂM?

1
IDENTIFICAREA SCOPURILOR ȘI CREAREA SARCINILOR
Una din cele mai importante etape în procesul de promovare pe rețelele de socializare, datorită căreia va fi formulat un brief al SMM, întrucât este important stabilirea clară a scopurilor și indicarea corectă a rezultatelor dorite în urma promovării SMM
2
SEMNAREA CONTRACTULUI
Este încheiat contract între ambele părți. Clientul primește contul pentru avans care se obligă să-l achite în termenii stabiliți în contract.
3
ANALIZA PUBLICULUI ȚINTĂ ÎN BAZA UNOR CRITERII
Este important identificarea segmentului de clienți, analiza nucleului clienților potențiali, identificarea segmentelor socio-demografice, și a altor grupuri de utilizatori ale publicului țintă, cu scopul de elaborare a unui conținut interesant pentru public.
4
AUDITUL CONCURENȚILOR
Analiza activității precedente a companiei, ce ține de optimizarea la rețelele de socializare, precum și efectuarea unei analize similare la companiile concurente pe segmentul de piață pe care activează. După finalizarea procesului de analizare, formulăm o serie de recomandări.
5
ANALIZA ACTIVITĂȚII SMM A COMPANIEI, ȘI A REZULTATELOR ACESTEIA
Aceasta este o etapă necesară atât pentru companiile ce doresc să beneficieze de serviciile SMM în premieră, cât și pentru companiile ce deja au efectuat campanii de promovare pe rețelele de socializare. Astfel, greșelile ce au fost deja făcute în campaniile de promovare anterioare, pot fi evitate, și luate în calcul în crearea strategiei de promovare a companiilor ce urmează a fi efectuate
6
CREAREA STRATEGIEI SMM
Una din cele mai importante etape în procesul de promovare SMM, în cadrul căreia sunt stabilite formele și aspectul activității SMM, precum și sunt identificate rețelele de socializare pe care vor demara camapaniile de promovare. La această etapă sunt identificate interesele publicului țintă, și rețelele de socializare care sunt utilizate mai des de potențialii clienți. Sunt formate principiile de publicare, precum și periodicitatea de publicare pe diferite rețele de socializare.
7
ADMINISTRAREA PROFILURILOR COMPANIEI PE REȚELELE DE SOCIALIZARE
Etapa practică a SMM. La această etapă sunt confirmate planurile de conținut, în conformitate cu care vor fi publicate materialele pe rețelele de socializare.
8
CREAREA CONȚINUTULUI
La această etapă are loc crearea propriu zisă a conținutului, ce prezintă interes pentru publicul țintă. Crearea conținutului este efectuat în conformitate cu planul de conținut stabilit la etapa anterioară
9
ANALIZAREA ȘI CONSTATAREA EFICIENȚEI CAMPANIEI SMM
Analiză și raportare – analizarea campaniei de publicitate contextuală, cu oferirea indicatorilor și datelor de pe rețelele de socializare, unde a avut loc campania de publicitate contextuală. Acest fapt permite formularea strategiilor de marketing înbunătățite, în baza feedback-ului utilizatorilor obiectivi, cu scopul de creștere a ratei de conversie a paginii pe rețelele de socializare.
Social Media Marketing în Moldova
SOLICITĂ OFERTA:
Telefon: +373 68 922 922
E-mail: buro@leburo.md
Republica Moldova, Chisinau str.Alexei Mateevici, 47
Telefon
Serviciu
Contactați-ne:
Write Close
Close
Scrie-ne
WhatsApp
Viber
Messenger
Phone
SOLICITĂ OFERTA
Descrie solicitarea ta
în 2-3 propoziții
Revenim cu un sunet în cel mai scurt timp
Made on
Tilda